منتديات روزاليتا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات روزاليتا

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مش هاقدر اكمل

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Dream
عضو نشيط
عضو نشيط
Dream

مش هاقدر اكمل Empty
مُساهمةموضوع: مش هاقدر اكمل   مش هاقدر اكمل Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 31, 2007 3:55 pm

السلام عليكم
ازيكم يا جماعه عاملين ايه وايه اخباركم انا اسف انا مش هاقدر اكمل معاكم فى المنتدى هنا لظروف خاصه وارجو من الاداره شطب العضويه
الأميره الصغيرة
مشرفة القسم الترفيهى
مشرفة القسم الترفيهى
الأميره الصغيرة

مش هاقدر اكمل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش هاقدر اكمل   مش هاقدر اكمل Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 31, 2007 10:13 pm

ليه بس يا دريم طيب غيب براحتك بس ماتسبناش على طول كده مينفعش بجد
SemSemA ElMasrY
المشرف العام
المشرف العام
SemSemA ElMasrY

مش هاقدر اكمل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش هاقدر اكمل   مش هاقدر اكمل Icon_minitimeالخميس نوفمبر 01, 2007 7:32 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا زعلت جدا جدا واضايقت لما سعمت الخبر ده بس بص يا دريم لو كان ده بسبب الرسالة اللى بعتهالك على الخاص فانت اللى فهمتنى غلط لان انا بعتها ليك وانت نبيل لانك كنت انت ونبيل بتشتموا بعض فى المنتدى وانا كنت كل شوية اخش احذف ردوكوا او اعدلها ومرة حذفت الموضوع نهائى وانت برضوا استمرتوا فى كدا وكلمت نبيل وقولتله زى ما قولتلك وهو اعتزر ووعدنى انه مش هيعمل كدا ودخل غير رده يبقى انت ماتزعلش من حاجة زى كدا يا دريم لان انا فى الاول والاخر بحافظ على وجه المنتدى لما حد يخش ويلاقى كدا وكلنا اخوات هنا ومحدش يزعل من حد مهما حصل ولا ايه
نبيل
مشرف قسم الكمبيوتر
مشرف قسم الكمبيوتر
نبيل

مش هاقدر اكمل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش هاقدر اكمل   مش هاقدر اكمل Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 07, 2007 3:35 am

على فكره يا دريم لو كان السبب كده انا كمان مزعلتش وبعدين عادى دى مجرد نصيحه وانت فاهم علشان المنتدى

مش هاقدر اكمل
صفحة 1 من اصل 1