منتديات روزاليتا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات روزاليتا

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

العالم بين يديك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Dream
عضو نشيط
عضو نشيط
Dream

العالم بين يديك Empty
مُساهمةموضوع: العالم بين يديك   العالم بين يديك Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 2:03 am

السلام عليكم
ده برنامج انا عن نفسى باحبه لانى باقعد اتسلى بيه لما ابقى فاضى واكيد طبعا فيه ناس كتير منكم تعرفه بس اكيد فيه ناس
اكتر ما تعرفوش علشان كده انا جيبته لان اللى يعرفوه ممكن يكون اتمسح من عندهم واللى ما يعرفهوش طبعا عاوزينه
فايريت اللى يعرفوه يقولو للى ما يعرفهوش علشان اللى ما يعرفوش يعرفو زى اللى عارفين وطبعا اللى مش عارفين
اكيد هايستفادو من اللى عارفين لما يعرفه لهم وكده كله هايبقى عارف الى عارف واللى مش عارف وياريت بقى تبطلو
رغى وندخل فى الموضوع على طول
وهو برنامج بيقدر يخليك تشوف اى مكان على سطح الكره الارضيه بالقمر الصبناعى طبعا بس للاسف دى صور ثابته
بس بتتحدث وطبعا لازم تكون على النت وانت بتشتغل على البرنامج بس الحاجه الظريفه غير طبعا ان انا اللى جايبه
يعنى ان اى حد ممكن يحدد مكان بيته عليه ويسجله وبعد كده اى حد ها يستخدم البرنامج هايشوف مكان بيته حتى لو كان
فى دوله تانيه خالص وطبعا هو تنصيبه سهل جدا والشغل عليه اسهل ولو حد احتاج حاجه يبقى يقولى انا فى الخدمه
24 ساعه - 24 ساعه المهم انتو طبعا تؤمروا انا عارف انى طولت عليكم بس انا طبعا على قلبكم زى العسل علشان
كده بقى اتفضلو حملو
SemSemA ElMasrY
المشرف العام
المشرف العام
SemSemA ElMasrY

العالم بين يديك Empty
مُساهمةموضوع: رد: العالم بين يديك   العالم بين يديك Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 2:36 am

ههههههههههههههههههههههههههه لا بجد طريقتك فى العرض جميلة اوى

وانا بشكرك على البرنامج واللينك شغال تمام
Dream
عضو نشيط
عضو نشيط
Dream

العالم بين يديك Empty
مُساهمةموضوع: رد: العالم بين يديك   العالم بين يديك Icon_minitimeالسبت أكتوبر 27, 2007 2:39 am

شكرا يا سمسمه على مرورك ويارب البرنامج يعجبك

العالم بين يديك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-