منتديات روزاليتا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات روزاليتا

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لقاء مع عضو نشط جدا

gamal saber
روزاليتا
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
gamal saber
عضو نشيط
عضو نشيط
gamal saber

لقاء مع عضو نشط جدا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لقاء مع عضو نشط جدا   لقاء مع عضو نشط جدا - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 23, 2007 10:38 am

SemSemA ElMasrY كتب:
ازيك يا جمال ياللى مش بتسال خالص خالص خالص Sad معليش ياسمسمة الفترة دى رخمة عليا شوية

بص انا هسالك شوية بس يارب مكونش بجد رخمة عليك لان انا كدا سالتك كتير رخمة اية ياسمسمة دانتى زى العسل

اول حاجة عايزة اعرفها انت عملت ايه فى النتيجة عشان عايزة اطمن على اخويا الحمد لله جيد بفعل فاعل

ايه اكتر حاجة بتحبها فى نصك الحلو وايه اكتر حاجة بتضايقك منها؟؟؟؟؟؟؟؟ انها دايما واقفة جمبى وبتدينى امل فى بكرة وبتحسسنى بوجودى دايما وبكرة فيها التسرع والامبالاة فى بعض تصرفتها مع الناس

ايه رايك فى الزمالة بين الاولاد والبنات فى الجامعه؟؟؟؟ والله يا سمسمة انا ليا زمايلى البنات فى الكلية كل الى بينا احترام وتقدير واكتر من اخواتى شوية

وايه برضه رايك بين اللى بيحصل بين البنات والشباب فى الجامعه واللى الكل طبعا عارفه من طريقة الهزار والكلام ده هو فعلا سعات الهزار بيخرج عن حدود المقبول بين ولد وبنت بس الحمد لله بعرف افرمل نفسى كويس وافرمل اى حد يخرج عن حدودة معايا

لو معاك رصاصة هتطلقها على مين؟؟؟ على الى ظلمونى

لو معاك بوكيه ورد هتهديه لمين؟؟؟ لنصى الحلو

لمين بتوجه كلمة عتاب؟؟؟وليه؟؟؟ انا عامة بحبش لغة العتاب لانها بتغيرش الواقع بس ممكن اسميها مراجعة النفسى لو لنفسى كلمة العتاب دى لنفسى لاكن اى حد تانى مش هعاتبة

لمين بتوجه كلمة شكر؟؟؟وليه؟؟؟ لبابا وماما لانهم وفرولى كل حاجة عشان ابقى متفوق بس ياخسارة محصلش نصيب

الصداقه بتمثلك ايه فى حياتك؟؟؟ الصداقة هى اصدق شيى فى الوجود تقريبا لما تكون بجد وهى حاجة الانسان ميقدرش يعيش منغيرها

يلا بقى كدا كفاية وخلاص يا قمر مش هسالك تانى خالص عشان مكونش رخمت اكتر من كداSmile

رخمت اية ياسمسمة انتى اسئلى زى مانتى عاوزة
روزاليتا
المدير العام
المدير العام
روزاليتا

لقاء مع عضو نشط جدا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لقاء مع عضو نشط جدا   لقاء مع عضو نشط جدا - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 23, 2007 2:25 pm

بشكرك جمال علي اللقاء وانتظرونا مع عضو جديد
https://rozalita.own0.com

لقاء مع عضو نشط جدا
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-