منتديات روزاليتا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات روزاليتا

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اضحك كركر اوعى تكشر

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
السندريلا
مشرفة منتدى البنات
مشرفة منتدى البنات
السندريلا

اضحك كركر اوعى تكشر Empty
مُساهمةموضوع: اضحك كركر اوعى تكشر   اضحك كركر اوعى تكشر Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2007 12:23 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
دى شوية نكت يارب تعجبكم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت
.................................................. .................................................. .....................
بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا

.................................................. .................................................. .....................
مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوقاضحك كركر اوعى تكشر Exclاضحك كركر اوعى تكشر Excl المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه

كان فى مسابقة بين ثلاثة أشخاص * المسابقة كانت إنهم يعدوا البحر ويطلعوا الجبل و يقتلوا الغوريلا و يتجوزوا الأميرة ... اول واحد غرق فى البحر ، ثانى واحد عدا البحر لكن وقع من فوق الجبل.... أما الثالث (كان غبى شوية) عدا البحر وطلع الجبل وقتل الأميرة ..... و أتجوز الغوريلا

واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يارب تكون النكت عجبتكم
medooooo
كبير مشرفى المنتدى
كبير مشرفى المنتدى
medooooo

مُساهمةموضوع: رد: اضحك كركر اوعى تكشر   اضحك كركر اوعى تكشر Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2007 1:46 pm

ايه الجمال دا
بجد فيهم حاجات عجبتنى
عموما متشكرين
gamal saber
عضو نشيط
عضو نشيط
gamal saber

مُساهمةموضوع: رد: اضحك كركر اوعى تكشر   اضحك كركر اوعى تكشر Icon_minitimeالخميس أغسطس 02, 2007 11:11 am

ههههههههههههههههه

حلوة يا رنون
عدول
عضو نشيط
عضو نشيط
عدول

مُساهمةموضوع: رد: اضحك كركر اوعى تكشر   اضحك كركر اوعى تكشر Icon_minitimeالأحد سبتمبر 02, 2007 11:32 am

اقتباس :
مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى
الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره،
قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي
جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى..
ارتحت

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هي دي اكتر واحده عجبتني

شكرا علي النكت يا رنون

اضحك كركر اوعى تكشر
صفحة 1 من اصل 1